Április 16-tól már nem kell minden esetben sorban állnod a NAV ügyfélszolgálatain. Ha adókártyát szeretnél igényelni vagy adóigazolást és illetőségigazolást kell beszerezned illetve ügyfélkapunyitás esetén foglalj előre időpontot. Erre a NAV honlapján az alábbi linken van lehetőséged: http://80.249.172.60/php/cgi-bin/usz/usz_new.php Időpontot foglalni legfeljebb két hétre előre lehet, és legkorábban az időpont lefoglalását követő második napra lehetséges ügyintézési időpontot előjegyezni.
Először ki kell választanod, hogy mely ügyfélszolgálaton kíván ügyet intézni, majd meg kell adnod az intézendő ügy típusát, ezt követően választhatod ki a számodra kedvező szabad ügyintézési időpontot. Nemcsak saját ügyben van mód az előzetes időpontfoglalásra, a meghatalmazottként, képviselőként eljárók is élhetnek ezzel a lehetőséggel. Ha az időpontfoglalás során az ügyfél megadja e-mail címét, elektronikus visszaigazolást kaphat az időpontfoglalás részletes adatairól.
(ADÓklub)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.